Skift skriftstørrelse   Email emne til ven   Udskriv emne

Advarsel HJ tegnestue

Advarsel HJ tegnestue

Indlægaf Mihansen » lør 12. jan, 2008 20:33

Står man/i og skal ha tegnet sit hus eller lignende så hold jer for guds skyld fra det som hedder Arki-tegn og ligger i Roslev (jylland) Det gamle HJ tegnestue. De er nogle klam huggere som kun er ude efter at se indbetalinger og ikke levere det aftalte. (Jeg hører gerne fra andre som har haft oplevelser med fupmageren.
Mihansen

Indlægaf byggemandbob » søn 13. jan, 2008 13:34

Vi er i dialog med ham som mulig byggerådgiver, men er da nu lidt nervøse ved det. Kan du skrive mere - eller kan jeg evt. ringe til dig?

Mvh Bob
byggemandbob

Indlægaf Mihansen » søn 13. jan, 2008 18:15

Hej byggemandbob

Send mig dit tlf. nr. på. mads_illum_hansen@hotmail.com
så kontakter jeg dig uddyber min kritik...
Mihansen

Indlægaf Roops » fre 18. jan, 2008 19:27

Hej Bob.

Jeg kan hjælpe dig med tegninger... Roops@mail.dk

Mvh.
Roops.

[Redigeret den 18/1/2008 af Roops]
Roops

Indlægaf Kedde79 » lør 15. mar, 2008 10:43

jeg har selv haft problemer med ovenstående. det var da det hed HJ Tegnestue og Byggerådgivning, HJ skylder mig et hav af penge for noget arbejde jeg har lavet for ham, men jeg har lige fået at vide af min advokat at han har drejet nøglen om. HJ er indbegrebet af en rigtig svindler, og han tager r***n på alle de folk han kan komme afsted med. Jeg er meget interesseret i at høre fra jer der føler jer snydt, privat eller her er underordnet.
Kedde79

Indlægaf Mihansen » søn 16. mar, 2008 00:37

Hej Kedde

Ja han en storsvindler kontakt mig evt. på mads_illum_hansen@hotmail.com
Mihansen

Re: Advarsel HJ tegnestue

Indlægaf midtbanemanden » ons 28. apr, 2010 06:44

Hej!

Hvis i skal have tegnet et hus for superbillige penge, så kontakt tegnedrengen@hotmail.com han laver myndighedsprojekter fra 5.000 og opefter, hvilket må siges at være billigt!

Han lavede et projekt til os ud fra vores egne skitser og tilsidst byggetegninger til håndværkerne, så vi sparede mange penge til den dyre arkitekt vi startede ud med!
midtbanemanden

Tilbage til Diverse